divendres, 30 d’octubre del 2009

El meu nom és Stilton, Geronimo Stilton

Com a suggeriment d'una gran lectora, no podria faltar en aquest Bloc Geronimo Stilton:


Fitxa tècnica:
Autor: Stilton, Geronimo
Títol: El meu nom és Stilton, Geronimo Stilton
Editorial: Destino
Any: 2008
Edat recomanada: entre 9 i 10 anys

Qui és Geronimo Stilton?
Sóc jo! Sóc un ratolí més aviat distret, amb el cap als núvols... Dirigeixo un diari, però la meva autèntica passió és escriure. Aquí a Ratalona, a l'Illa dels Ratolins, els meus llibres són tots rat sellers. Però què em dieu? Que no els coneixeu? Són històries per riure, més tendres que la mozzarella, més gustoses que el manxego, amb més sabor que el cabrales... Són històries per llepar-se'n els bigotis, paraula de Geronimo Stilton!

2 comentaris:

Cintia ha dit...

Cintia Garrigues Martí Trata de aventures cada llibre es una aventura diferent alguns llibres porten aulors poden ser tufos o perfums.Ian varios recnes ,al final dels llibres texpliquen com pots fer algunes de les manualitats peró no en tots.

lucia gil ha dit...

este llibre es fantastic
jo ho recomane
ideal per a xiquets amb imatginació