dilluns, 26 d’octubre del 2009

Carlota i Miniatura


Fitxa tècnica:
Autor: Le Gall, Pierre
Títol: Carlota i Miniatura
Editorial: Baula
Any: 2008
Edad recomanada: entre 6 i 7 anys

Em dic Carlota i visc reclosa en una residència sinistra. És la casa del meus pares, uns éssers terribles, injustos i espantosos. M'obliguen a menjar coses fastigoses que desprenen olors putrefactes...

Si vols saber com continua la història de Carlota i Miniatura no dubtes en vindrer a la Biblioteca de Carcaixent, on podras llegir aquest llibre i molts més.
A més pots fer els teus comentaris a aquest Bloc.

3 comentaris:

Laia ha dit...

Esta molt bé, el personatge que més destaca es Miniatura, perquè el seu nom es al contrari.
Sempre Carlota es molt maleducada, però jo pense que apren lliçons.
Laia(8 anys)

Paula ha dit...

M'ha agradat molt, encara que Carlota se porta mal.

David y Cintia ha dit...

Este llibre mos a agradat molt espere que escrigen mes contes com aquestos.